Benvinguts; Bienvenidos!

Benvinguts!

Se que la gent que llegirà aquest blog, serà gent que em conegui o li agradi llegir el dia a dia de la gent. Per això em presento de manera oberta i barroera expressant tot el que vulgui i de la manera que vulgui!!

Escriuré el blog en català i en castellà, i de la manera més ben feta possible! XD

En aquest blog hi trobareu tot el que m'agrada: moda, disseny, cinema, shopping i sobre tot us avorriré amb el meu estil de VIDAAAAAAAA!!

En un futur no molt llunyà intentaré fer un videoblog o un voiceblog...depèn de com m’agafi el dia.

---

Dono ja per avançat les gràcies a tota aquella gent que llegeixi aquest blog.


MERCI! Y... VAMONOOOOOOOOOOH'!

_________________________________________________________________________________


Bienvenidos!


Se que la gente que leerá este blog, será gente que me conozca o le guste leer el día a día de la gente. Por eso me presento de manera abierta y burda expresando todo lo que quiera y del modo que quiera!

Escribiré el blog en catalán y en castellano, y de la manera más bien hecha posible! XD

En este blog encontrareis todo lo que me gusta: moda, diseño, cine, shopping y sobre todo os aburriré con mi estilo de VIDAAAAAAAA!

En un futuro no muy lejano intentaré hacer un videoblog o un voiceblog ... depende de cómo me coja el día.

---

Doy ya por adelantado las gracias a toda aquella gente que lea este blog.


MERCI! Y. .. VAMONOOOOOOOOOOH '!

1 comentari:

  1. Yo tmb tenia pensat fer un videoblog (voiceblog paso qe es masa feina xD) algun dia el faree!! :D
    Ara mateix et poso a les recomanacions del meu blog i em subscric al teu ejejeje :D Segueix aixii!! jo t'animuu

    ResponElimina