IED: WORKSHOP!

Doncs això, que fa uns quants dies vaig anar a un workshop de personalitzar camisetes. Va ser fantàstic! Em vaig adonar que encara em queda molt per aprendre i això em fa motivar-me encara més. El meu vestit va ser un patata amb potes però...va valer la pena!

Haig de donar les gràcies al fantàstic blog http://siickofit.blogspot.com/ per cedir-me les fotos del workshop. Per cert em va agradar el teu modelet XD!

Així que, IED ens veiem a l'octubre!

ADEW!

___________________________________________________________________________



Pues eso, que hace unos días fui a un workshop de personalizar camisetas. Fue fantástico! Me di cuenta de que aún me queda mucho por aprender y eso me hace motivarme aún más. Mi vestido fue un patata con patas pero ... valió la pena!

Tengo que dar las gracias al fantástico blog http://siickofit.blogspot.com/ por cederme las fotos del workshop. Por cierto me gustó tu modelito XD!

Así que, IED nos vemos en octubre!

ADEW!


--------

PHOTOS!















1 comentari: